.:: Förra veckans träning v. 47 ::.

 
Nu tänkte jag börja skriva ner min träning så att jag kan se mina egna framsteg. Förra veckan tog jag det rätt lugnt när jag började, just för att jag inte ska tappa motivationen och lusten. (Plus att jag är så himla otränad). Vi får se om jag lyckas hålla i träningen, denna gång. Jag måste... Det gäller bara att komma in i det, för då är det svårt att sluta.
 
 
Måndag: Promenad till skolan ca 20 min.
 
Tisdag: Zumba 20 min.
 
Onsdag: Promenad till skolan ca 20 min.
 
Torsdag: Zumba 20 min.
 
Fredag: Promenad till skolan ca 20 min.
 
 
Frågan är ju om jag vill skylta med måtten? Vi får se längre fram, jag har ju trots allt skrivit ner dem tidigare under veckan, så de lär jag väl hinna skriva ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback