Essä skrivning...

*Suck* Känns som att man aldrig blir klar :( *Bläää*

Dansade Zumba vid 8 snåret imorse, drygt är det i alla fall.

Passade även på att ställa mig på vågen imorse, som jag egentligen skulle ha gjort i måndags... 53 kg visade den nu. Då har jag med andra ord gått ner 4 kg sedan i slutet på september, samt att midjemåttet har minskat med hela 6 cm. Så ja, jag får väl faktiskt vara nöjd med mig själv. Dock vet jag inte om jag själv ser nån större skillnad direkt, tycker att jag är lika tjock :-P Men det kan jag tydligen inte vara. Fast "magen" sitter där den sitter, den är ju inte så trimmad direkt, det är den som är värst att lyckas få bort, men det lär väl bli bättre med tiden får jag hoppas. Jag får väl varva mina tre träningsprogram emellanåt. (Ångrar faktiskt lite nu att jag aldrig knäppte nåt kort när jag började, så att man hade nåt att jämföra med... Fast jag har ju nåt äldre ifrån Peace and love förr förra året, isch såg ut som en fotboll på nåt utav de ynka korten där jag finns med :-S)

Hade nog dock kunnat haft ett bättre resultat än så om jag inte hade haft mitt träningsuppehåll under 4 månader ifrån slutet på december fram till april nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback