Ljuvligt väder :)

Har nyss kommit in ifrån en härlig långpromenad, 1 tim och 10 minuter slutade det på + att jag även utöver det blev ståendes och snacka i 40 minuter. Så idag har man varit ute i friska luften i nästan 2 timmar. Jag lär även ta tag i min träning igen känner jag, den har kommit på efterkälke när det har varit stress med skolan den senaste tiden. Jag har dock börjat smått denna vecka med endast promenader, så får jag senast nästa vecka försöka börja köra igång med Active 2. Funderade om jag skulle använda denna blogg till att försöka sporra mig själv eller om jag ska öppna en "träningsblogg" för det ändamålet, vi får la se. Just det, jag provade den ena baren ifrån Goodlife när jag kom in ifrån promenaden. Satan, vad god den var :) Den smakade precis som After Eight, fast med en inte lika "stark" ton av mint. Nu har jag bara 2 smaker kvar att smaka. Är de lika goda, så ska jag definitivt inhandla fler nästa gång jag beställer ifrån Bodystore. 9 kronor var de definitivt värda. Man kan lika gärna äta en sån före eller efter träning eller när man rent utav känner ett godissug, för de är nog definitivt "nyttigare" än godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback