Har kammat hem lite poäng idag :)

Idag har det blivit träna av, igen :) När jag vaknade blev det:
  • Promenad 50 minuter.
  • Cardiopass 20 minuter.
  • Aerobic dans 30 minuter.
Sedan mixade jag ihop en riktigt god proteindrink med jordgubbar och blåbär. Så idag är det färdigtränat ;) Jag är måttligt sugen däremot på att dra iväg på "50-tals festen" i Borlänge som håller till vid S2, Black City (har jag för mig att den heter). JLT och Rocket Overdrive ska spela där ikväll. Vi får se vad som händer, om jag kommer dit eller ej. Men snart blir det ner på stan, ska leta efter en ny sport bh innan min rabatt går ut på Lindex och H&M, få se om man hittar någon. Sedan ska jag in på glasbanken och inhandla vin, ska hem och roa mig hos Madde imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback