.:: Recension - Vanish - Buzzador ::.

 
Som jag tidigare har nämnt så är jag en Buzzador som deltar i en kampanj för Vanish.
Det hela har verkligen varit roligt att medverka i.
 
Jag tänkte nu recensera Vanish. Så vad tycker jag egentligen?
 
I det stora hela så tycker jag att Vanish har klarat jobbet riktigt bra, jag är rätt imponerad.
 
I mitt fläcktest som jag fick göra så klarade Vanish av att nästan ta bort alla fläckar. (Se tidigare blogginlägg). Man kunde dock urskilja en liten vag fläck (ifrån lingonsylt) samt lite bläck som fortfarande fanns kvar på trasan efter förbehandling, blötläggning och tvätt i tvättmaskinen (40 graders tvätt). Restrerande fläckar ifrån bebisbajs, ketchup, soja, kaffe, smör, tandkräm, motorolja, hallon, banan, tusch och senap var som spårlöst borta med Vanish. Så i det stora hela så kan jag faktiskt inte klaga utan jag är faktiskt imponerad. Men, jag provade i efterhand om jag kunde få bort den lilla vaga fläcken ifrån lingonsylt och bläck med Vanish powergel. Denna produkt lyckades att få bort lite mer utav dessa små fläckar som anades. Men man kunde fortfarande ana och skymta en mindre vag fläck efter behandlingen med detta. Så ja, jag tycker faktiskt att Vanish är bra, som klarar av detta. 
 
 
Så till frågorna:
  • Kommer jag att fortsätta att köpa Vanish? Ja.
  • Varför? För att jag tycker att produkten är bra i sig, som klarar av att ta bort "nästan alla" fläckar. Då den enstaka vaga lilla fläck som återstår på trasan, nästan knappt är synbar. Och då har jag utfört tvätt i 40 grader när jag utförde testet.
 
Mitt betyg: 4,5 av 5
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback