.:: Fortsättning - Fläcktest - Buzzador ::.

 
Jag är en Buzzador och är med i kampanjen för Vanish. Tidigare utförde jag ett fläcktest, se tidigare blogginlägg. Efter detta fläcktest, återstod det en vag fläck av lingonsylt samt bläck på trasan.
 
 
Jag skrev då att jag skulle återkomma senare då jag tänkte prova i efterhand om jag skulle lyckas att få bort dessa två vaga fläckar med den medföljande "Vanish powergelen".
 
 
Jag tog då denna produkt, lade ner trasan i handfatet och masserade in Vanish Powergel på de två vaga fläckarna.
 
 
Detta fick sedan ligga och dra ett tag i handfatet innan jag kastade in trasan i tvättmaskinen på 40 grader. Efter detta, hängde jag trasan på tork. Resultatet blev detta....
 
 
"Vanish Powergel" lyckades faktiskt att ta bort något mer utav dessa vaga återstående fläckar. Nu kan man bara se en antydan och skymta dem. Så är jag nöjd? Svar, ja. Jag är fortfarande imponerad. För jag trodde att det i efterhand inte skulle kunna gå att få bort. Fläckarna är ju helt och hållet inte borta, men de är knappt märkbara. Så ja, jag är nöjd med Vanish som fläckborttagningsprodukt. Jag återkommer med en slutrecension på dessa produkter som jag har buzzat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback