.:: Pyssel tankar ::.

 
Jag har börjat gå i pyssel tankar. Bl.a. göra en "sock-apa" åt lillen (om jag lyckas), göra något pyssel av en glasburk (vad det nu ska vara)?
 
Är det någon som har något bra tips om vad man kan göra av en glasburk?
 
Sedan funderar jag på att brodera en minions tavla åt min 7 månaders son. Han älskar miniorerna ifrån Dumma Mej. Och de är ju bara för söta... frågan är bara vilken jag ska göra. Jag har nämligen hittat lite mönster, så nu är det bara att försöka välja någon. Om tiden finns till (vilket inte är ofta), så kanske man hinner brodera en sån i julklapp till lillkillen. Jag funderar dock på om jag ska brodera denna, men har ännu inte bestämt mig.
 
 
 
Bildkälla: http://syra1974.deviantart.com/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback