.:: I skrivandets stund ::.

 
Utför jag vanish testet, efter det tänkte jag försöka gå och sova, medans min lilla plutt sover. Jag får inte så mycket sömn, så egentligen så skulle jag väl redan ha passat på att gå och sova. Lider med lillplutten, han var iväg och fick två sprutor vid bvc idag, så han har varit lite kinkig hela dagen. Men det är fullt förståeligt han har väl förmodligen ont. Stackars liten...
 
Igår var förresten kusin vitamin förbi med sin son.. som är 3 dagar yngre än min plutt. Riktigt komiskt att vi lyckas få två söner nästan samtidigt. Men det är bara roligt.
 
Nu återstår det bara att se hur mitt fläcktest kommer att gå, det ligger i ett bad med vanishmedel för att sedan åka in i tvättmaskinen om ca en timme. Det ska däremot bli spännande och se om alla fläckar kommer att gå bort. Då blir jag imponerad om den vita duken kommer ut helvit ur tvättmaskinen. Men jag återkommer mer om det senare...
 
Jag avrundar mitt blogginlägg med en film som jag såg imorse: "10 000 timmar". Den var lite smårolig och den roligaste i filmen var helt klart Özz Nûjen.
 
 
 
Betyg: 3/5
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback