.:: Buzzador - Vanish ::.

 
Idag fick jag ett paket ifrån Buzzador, jag kom med i deras Vanish kampanj,
vilket innebär att jag ska få buzza om produkten Vanish.
 
Jag kommer att få utföra ett fläcktest, jag ska smutsa ner en trasa med olika sorters fläckar.
 
Det ska bli riktigt intressant och spännande att få se om Vanish kommer att klara av jobbet.
 
Vad tror ni?
 
 
 
Dessutom har jag fått 10 extra påsar + BuzzTrack kort som jag dela ut till andra, t.ex. mina vänner, familj etc. De ska också få prova på denna produkt.
 
Mer om detta fläcktest kommer jag att berätta om senare i bloggen...
 

Vill du också bli en Buzzador? (Det är gratis)
 
Följ då den här länken så framgår det att det är jag som har bjudit in dig.
(Mitt användarnamn som buzzador är fia_79):
 
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=fia_79
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback