.:: VIP-paket - R.E.D.D Free ::.

 
Månadens "viktigaste" VIP-paket som är väl värt att belysa.
Ett mycket viktigt ämne anser jag i dagens samhälle.

Ämnet handlar om "Brott i nära relationer".

Denna gång var boxens framsida "tom", men när jag öppnade den dök texten:
"Om du tror att du är ful, helt värdelös... och att blåmärken är en del av vardagen... så misstänker vi på Polisen att du kan vara utsatt för ett allvarligt brott av den du lever med. På polisen.se/komtilloss kan du läsa mer om vad du kan göra som är utsatt.
 
Hur många kvinnor  och även män bör tilläggas, lever i sådana här "dolda" förhållanden, som aldrig blir anmälda? Mörkertalet är nog skrämmande skulle jag kunna tro i vårt samhälle. Jag önskar att fler gjorde en anmälan och att även samhället brydde sig mer om sina medmänniskor. 

 
 
Innan jag avslutar detta inlägg tänkte jag sprida denna film vidare...
 
 
 
Tusen tack, Diana, Sophia, Martina och även Polisen!
 
Som jag har nämnt tidigare så kan du få gratis tamponger hemskickade. Det enda man förbinder sig till är att svara på en kort enkät efter varje utskick. Det går fort och det är helt klart värt det. Anmäler dig gör du --> här.
 
Nu har även R.E.D.D. öppnat Reddshop där man kan beställa tamponger för 10:- asken, för den som behöver mer än en ask tamponger per månad. Ett mycket prisvärt abonnemang, enligt mig. Gå gärna ut dit och kika, kanske detta är något för dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback