.:: VIP-paket - R.E.D.D Free ::.

Månadens (April månads) snygga VIP-paket från R.E.D.D. Free där månadens samarbetspartner är Oriptan.
 
Detta superfina VIP-paket var ett lugn & ro-kit som innehöll en fin ögonmask, öronproppar, en ansiktsmask från Make Up Store och en DVD med Lugn och ro Yoga, en tampongbox och en nyttig folder om migrän följde även med samt en huvudvärksdagbok i foldern. Strålande saker som kan hjälpa mig att koppla av efter en hård arbetsdag eller om jag har oturen att få migrän, så kan det lindra det.
 
För dig som inte vet vad Oriptan är så är det ett receptfritt läkemedel mot migrän.
 
Jag är helnöjd med detta superfina utskick.
Tusen tack, Diana, Sophia och Martina!
 
 
Mycket nyttig information kan du få om du klickar dig vidare till R.E.D.D. Free ---> här.
 
Jag tänkte även passa på att tipsa dig som får migrän om att du kan få rabatterat pris hos apotea.se. Det enda du behöver göra är ange koden Ori20 i kassan, detta ger dig 20% rabatt på ett köp av Oriptan. Bra va?! :-)
 
Som jag har nämnt tidigare så kan du få gratis tamponger hemskickade. Det enda man förbinder sig till är att svara på en kort enkät efter varje utskick. Det går fort och det är helt klart värt det. Anmäler dig gör du --> här.
 
Nu har även R.E.D.D. öppnat Reddshop där man kan beställa tamponger för 10:- asken, för den som behöver mer än en ask tamponger per månad. Ett mycket prisvärt abonnemang, enligt mig. Gå gärna ut dit och kika, kanske detta är något för dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback