.:: Rättviks marknad ::.

 
Idag blev en mycket lång dag. Jag, älsklingen och Milou tog en tur till Rättviks marknad. Fy tusan vad kallt det var där idag, jag höll på att frysa ihjäl, vi hann inte gå klart, då vi beslöt oss för att åka hem ifrån kylan. Allt jag köpte på marknaden var en mini orchide och lite julkort.
 
På hemvägen stannade vi till på Lager 157, där fick jag tag i en snygg tröja och ett linne. Sedan blev det en tripp in på Scorett outlet och Bubbleroom, där fick vi tag i lite smått och gott.
 
Sedan blev det en tur hem, pappa får vara hundvakt i helgen, för jag blev inringd på jobb. Vilket känns rätt skönt, när jag inte har fått så mycket jobb på sistone.
 
Så jag lär ta och börja plocka ihop inför morgondagen, för jag ska upp tidigt imorgonbitti.
 
Natti natt, alla läsare,
sov så gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback