.:: Månadens Tampongbox ::.

 
Maj månads snygga tampongbox från R.E.D.D. Free där månadens samarbetspartner är Oliva by CCS.
 
Jag fick en snygg designad tampongbox och en 40 ml handkräm. Toppen säger jag. Precis vad jag behöver, snart är det röda veckan samt så är mina händer riktigt torra.
 
Tusen tack, Diana, Sophia och Martina!
 
 
Samtidigt tänkte jag passa på att tillägga att R.E.D.D Free gör en informationskampanj med Rikspolisstyrelsen. Detta för att uppmärksamma brott i nära relationer, minska mörkertalet och att få fler att anmäla brotten. Vilket jag tycker är en mycket viktig fråga att ta upp.
 
Så om just du är utsatt, surfa in här ---> polisen.se/komtilloss
 
Där får du jättebra och nyttig information.
 
 
Som jag har nämnt tidigare så kan du få gratis tamponger hemskickade. Det enda man förbinder sig till är att svara på en kort enkät efter varje utskick. Det går fort och det är helt klart värt det. Anmäler dig gör du --> här.
 
Nu har även R.E.D.D. öppnat Reddshop där man kan beställa tamponger för 10:- asken, för den som behöver mer än en ask tamponger per månad. Ett mycket prisvärt abonnemang, enligt mig. Gå gärna ut dit och kika, kanske detta är något för dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback