.:: Utvärdering av Kockens chokladmousse 70% ::.

 
Då var det dags att skriva en utvärdering av Kockens 70 procentiga chokladmousse, då jag har varit testpilot åt Smartson och Kockens.
 
Lite kort om produkten:
Kockens nya dessert har en kakaohalt på 70% som man själv tillreder från färdigblandad mix. 
 
Mina kommentarer och åsikter om produkten:
Denna dessert var mycket enkel att göra och riktigt god med mycket chokladsmak. Konsistensen var len och krämig + att priset var helt okej. Detta var hittills den godaste chokladmousse som jag har ätit. Jag kommer definitivt att köpa igen.
 
Jag serverade chokladmoussen med vispad grädde samt hyvlade lite choklad över.
 
 
Gott, gotti gott gott.
 
Mitt betyg: 5 av 5 chokladstjärnor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback