.:: Utvärdering av Icas Falukorv 71% ::.

 
Då var det dags för mig att skriva en utvärdering om ICAs Extra Fina Falukorv med 71% kötthalt, då jag har varit testpilot åt Smartson och ICA.
 
Lite kort om produkten:
ICA Extra fin Falukorv innehåller svenskt kött och har en kötthalt på 71 %. Smakmässigt ska korven dra åt det lite mer kryddiga och rökiga hållet. Falukorven säljs i förpackning a´la 550 gram.
 
Mina kommentarer och åsikter om produkten:
Detta var en mycket god falukorv, det kändes att det var en högre kötthalt i denna än i de "vanliga falukorvarna" som säljs ute i handeln. Dock kände jag inte så mycket utav den så kallade kryddiga och rökiga smaken som utlovades, men det gör mig ingenting, för korven var riktigt god. Detta kommer att resultera i att jag kommer att fortsätta att köpa denna goa och köttiga falukorv.
 
När jag utförde min provsmakning tillagade jag en god ugnstekt falukorv.
 
Jag rekommenderar Icas fina falukorv starkt!
 
Mitt betyg: 5 av 5 falukorvar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback