.:: Nu har jag varit lite väl dålig ::.

 
...med uppdatering av bloggen. Det har varit så mycket med skolan och praktiken och mitt upp i allt så har jag fått en ny pojkvän. En passande dag blev vi tillsammans på också, på alla hjärtans dag. Jag har aldrig känt så här tidigare för någon i hela mitt liv, dessa känslor är helt och hållet obeskrivliga. Så livet leker just nu, vilket känns underbart. Ett litet bonusbarn har jag dessutom också fått, en riktig gullig liten kille.
 
Skolan blev jag klar med i fredags, för då var det sista dagen. Det firades med en lunch på O´learys tillsammans med lärarna. Nu inväntar jag bara mitt betyg som ska komma med posten någon gång under denna vecka. Så det blir jobb letar dags strax. Ska knåpa ihop ett mail till min praktikplats, jag hoppas att jag lyckas få in foten där, för där trivdes jag som fisken i vattnet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback