.:: VIP-paket Juli - R.E.D.D Free ::.

 
Denna månad kom ett mycket fint VIP-paket ner i brevlådan ifrån R.E.D.D Free, månadens samarbetspartner är Meda OTC AB med produkten CYKLO-F.
 
CYKLO-F är en produkt som minskar en riklig mens. Man tar två tabletter, tre gånger per dag, de dagar då man blöder som mest. Något som är riktigt bra är att denna produkt inte innehåller några hormoner utan den innehåller tranexamsyra. Detta liknar de aminosyror som finns naturligt i vår kropp.
 
Just nu får man köpa CYKLO-F till 30% rabatt hos apotea.se. Allt man behöver göra är att ange kampanjkoden Cyklo-F när man kommer till kassan. Bra va?
 
Men i alla fall i mitt fina VIP-utskick fick jag en massa fina produkter ifrån Meda OTC, "Mitt Val Kvinna", "Sensual Balans", "SB12 boost", "Lactal Balans" och en fin utformad tampongbox + en flyer ifrån Cyklo-F.
 
 
 
Jag är helnöjd med detta superfina utskick.
Tusen tack, Diana, Sophia, Martina och Meda OTC AB
 
 
Som jag har nämnt tidigare så kan du få gratis tamponger hemskickade. Det enda man förbinder sig till är att svara på en kort enkät efter varje utskick. Det går fort och det är helt klart värt det. Anmäler dig gör du --> här.
 
Nu har även R.E.D.D. öppnat Reddshop där man kan beställa tamponger för 10:- asken, för den som behöver mer än en ask tamponger per månad. Ett mycket prisvärt abonnemang, enligt mig. Gå gärna ut dit och kika, kanske detta är något för dig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback