.:: Nervositet och spänning ::.

 
Har varit sjuk de senaste dagarna, jag blir så matt, när man äntligen har kommit igång med träningen så ska man bli sjuk *morr* Men jag får se det som tur i oturen i alla fall att jag blev sjuk strax innan helgen. Min första praktikdag börjar idag inom psykiatrin, så jag har lagomt kommit på bättringsvägarna nu i alla fall. Då behöver jag inte missa min praktik. Dessutom ska jag iväg på delegationsutbildning innan, så jag kommer att missa nån timme på min första praktikdag. Vilket jag frågade dem innan och de sa att det var okej. Så jag hoppas att sjuksystern meddelar min handledare detta.
 
Måste säga att jag är ganska nervös just nu, men trots det känns det spännande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback