.:: Euphoria ::.

 
Denna vecka har en ny kurs startat i skolan. Nu börjar man se ljuset i tunneln. När denna kurs är klar har jag bara en kurs kvar på utbildningen, så det känns skönt.
 
Denna vecka har jag även börjat träna. Jag har varit iväg på "prova på vecka" på gympa och core. Jag ska ta och betala in avgiften för vårterminen. Jag har nyss kommit hem ifrån ett medelpass, jag känner mig rätt slut, men det känns underbart i både kropp och själ. Nu vet jag vad det är som har fattats hos mig under den senaste tiden, när jag har mått "dåligt". Jag har känt mig allmänt hängig och nere (visst, det har även berott på andra saker också).
 
Så som jag mår idag efter träningspasset är en riktigt skön feeling, jag känner mig både lugn, harmonisk och glad. Jag ångrar att jag slutade att träna när jag träffade mitt ex, varför det blev så vet jag faktiskt inte. Men denna pusselbit har saknats hos mig känner jag nu. Det var länge sen jag var så här nöjd, belåten, harmonisk, lugn och glad inombords. Jag kände inte detta i måndags och i torsdags när jag tränade, utan denna känsla kom idag.
 
Är det detta som är euphoria?! :-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt, njut av glädjen =)

Svar: Ja, jag ska nog passa på att njuta av glädjen när den är här :)Är allt bra med dig? :)
.:: Fia ::.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback