.:: 50 nyanser ::.

 
Som jag inte har nämnt tidigare så håller jag på och läser triologin "50 nyanser....."
 
Jag är just nu inne på andra boken "50 nyanser av mörker".
Första boken var riktigt bra, denna likaså. Det går inte att sluta läsa.
 
Beroendeframkallande bok, minst sagt.
 
Det pratas om att det ska göras film på böckerna, jag hoppas att planen blir genomförd.
Det går dessutom heta diskussioner om vilken skådis som ska få rollen som Christian Grey.
 
Mitt val är helt klart Chris, jag hoppas att det blir han som får rollen.
Jag tycker att han är som klippt och skuren för denna roll.
 
 
 
 
Eller denne man... Kellan Lutz.
Fast jag är osäker på om det även var rollen som brodern Elliott det var prat om där.
 
 
 
Hur som helst, jag *håller tummarna* vilket som.
 
Innan jag avslutar detta inlägg, så vill jag passa på att rekommendera böckerna!
 
Sedan till min stora fundering om filmerna skulle komma till produktion,
då undrar jag hur pass mycket de kommer att censurera dem.
Med tanke på innehållet... ;-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback