.:: Tips mottages tacksamt ::.

Jag har funderingar på att skriva en novell till en tävling.
 
Är det någon som har tips på vad man kan dra in för handling och intriger i den?
Tips mottages tacksamt ifrån min sida. Bombadera mig gärna med förslag ;-)
 
Jag sitter och klurar och tänker för fullt, vid tips kanske min tankeförmåga och fantasi kan skapa lite mer.
 
Det enda som är ett krav är att det ska vara en kvinnlig huvudperson, en spännande handling, trovärdiga huvudpersoner och miljön ska innehålla svensk sommar. Sedan får man låta resten av fantasin flöda.
 
Är det någon som har något häftigt tips på lager?
 

Kommentarer
Postat av: Nina Kaakinen Andersson

Har du kommit på än vad du ska skriva till novelltävlingen? Jag älskar att skriva och har flera ofärdiga noveller liggandes. Jag undrar om jag någonsin kommer att skriva klart dem. XD

Kul att du är med i min ljudbokstävling! Tävlingen avslutas på söndag och på måndag får ni veta vem som är den lyckliga vinnaren! :)

Svar: Jo jag har också flera ofärdiga noveller liggandes, jag känner igen det där. Jag sitter fortfarande och klurar på vad man ska basera händelsen kring. Ja det är kul att få vara med och delta i din tävling :) Det är bara att hålla tummarna nu.
.:: Fia ::.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback