.:: Ta mig i kragen ::.

 
Nu ska jag ta mig i kragen och strax sätta igång med skolarbetet som ska vara inlämnat senast på måndag. För ikväll ska jag iväg och jobba, jag tackade ja till ett jobbpass när de ringde mig häromdagen och frågade.
 
Jag hoppas att det inte blir samma krångel igen som sist när jag hoppade in och jobbade, för då blev det en krock i datasystemet när jag skulle logga in på datorn för att komma åt min dagrapport. Som tur var fick jag hjälp med detta då. Killen som hjälpte mig lyckades åtgärda det, men för honom tog det cirka 30 minuter. Han fattade inte heller hur det kunde bli så, för varje gång jag loggade in, så blev jag inloggad på någon annan person. Killen visste inte ens vem denna person var.
 
Idag är jag på denna avdelning helt själv, så jag hoppas att det inte blir krångel då, så att jag inte kommer in på min dagrapport. Jag behöver ju dagrapporten för att kunna skriva in alla plåtar som jag kommer att köra ut i de stora apparaterna, för att sedan gå ut och stansa dem till maskinförarna som står ute i fabriken. Samt hoppas jag att det inte blir några "större fel" på maskinen, som jag inte kan fixa själv. Detta hände också en gång när jag var in och jobbade under en dag, då fick de lov att ringa in någon som kunde fixa detta. Så nu hoppas jag att det kommer att fungera felfritt, när jag är alldeles själv under kvällen...
 
Mamma tyckte det lät lite läskigt att jag skulle vara helt ensam. Hon trodde först att jag skulle vara helt ensam i hela fabriken. Vilket jag förklarade att det var bara på avdelning, för strax utanför finns det ju en massa människor. Så, så farligt är det ju ändå inte ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback