.:: Sovdags ::.

 
Jag kom hem ifrån älsklingen idag.
*Saknar honom redan*

Jag har i alla fall haft en mysig helg
tillsammans med älsklingen, trots att
den blev väldigt kort för oss tillsammans.
 
Jag tackade ja till ett arbetspass imorgon, jag tänkte dra dit
tidigt imorgonbitti, så att jag hinner plugga imorgon. Jag fick själv
avgöra hur länge jag ska jobba, vilket känns skönt.
 
Kommer jag dit i tid imorgonbitti, så duger det gott med cirka
5-6 timmar, då hinner jag lagomt hem att plugga lite. Detta lär
åtminstone inbringa några hundralappar extra.
 
Dessutom tänkte jag dra en sväng till Rusta och lämna tillbaks en vaxduk som jag
köpte till köksbordet. Den var ihopvikt när jag köpte den, den var full i massa fula veck
som inte gick att få bort, dessutom var det ett litet hål i den. Detta funkar verkligen inte.
Det såg skitfult ut, lite ledsen blev jag allt över detta då duken var skitsnygg för övrigt.
 
Det blir att leta vidare helt enkelt efter en snygg vaxduk.
Men detta får bli på rulle nästa gång, så jag slipper detta bekymmer.
 
Nä nu måste jag försöka komma i säng om jag ska orka upp och jobba imorgon!
Jag hoppas att John Blund kommer på besök snart.
 
Natti natt allesammans.
 
 
 
Bildkälla: http://blogg.passagen.se/pgrrr/resource/sovdags.jpg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback