.:: Blingit.se ::.

 
Jag tänkte tipsa er om nätbutiken Blingit.se.
De har mycket snygga smycken och accessoarer i sin butik.
 
Något som jag tycker är toppen hos dem är att:
De har inget minimibelopp på beställningen.
Frakten kostar bara 19 kr när ordern är under 500 kronor,
beställer man över 500 kronor blir det fraktfritt.
Och leveranstiden är bara 1-3 dagar.
 
Jag tänkte passa på att dela med mig utav några snygga favoriter som jag gillar på Blingit.se.
 
 Ett par snygga silverörhängen med hjärtan.
Gör en fin både till vardags och fest.
 
En matchande snygg silverring
 
Ett riktigt snyggt armband
 
 Ett par snygga bling bling örhängen
 
Även denna väska blev jag riktigt förälskad i.
Det kanske är dags att jag börjar spara lite pengar ;)
 
 
 
Gå gärna in på Blingit.se och titta.
De har mycket snyggt i sin internetbutik.
 
Bildkälla: http://www.blingit.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback