.:: Telefonen ringde ::.

 
Jag låg nere i sängen tidigare idag, brorsan kommer ner och meddelar mig om att läraren ringde. Det första jag tänkte var, "shit, vad är det nu?"
 
Jag ringde upp, tydligen var det bara att hon undrade om jag hade den medicinska grundkurs boken kvar. Nästa klass ska börja på måndag med medicinsk grundkurs, hon hade bara 12 böcker, så hon ville få in den senast måndag.
 
Jag funderade på om jag skulle svira mig iordning och åka in med den idag, hyrfilmerna ska ändå in till la stada idag. Dessutom plingade det till i mobilen.. gissa vad? Mitt paket har kommit, så det blir att svänga förbi affären på hemvägen och hämta ut det.
 
*Yiihoo* vad kul! Mindre kul är det att det försvinner pengar från kontot..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback