.:: Plugg ::.

Nä nu måste jag faktiskt ta mig i kragen och sätta igång med lite plugg.
 
Jag har varit seg hela dagen idag.
Både seg och trött, samt att jag har lite ont i skallen.
 
Det är drygt värre. Men det är bättre om jag får undan litegrann.
 
Funderade på om jag skulle köra igång ljudboken under tiden.
Vi skulle läsa en bok i denna kurs, om vi ville göra VG och MVG
uppgiften. Denna bok var omöjlig att få tag i, men jag hittade den
som e-bok ute på bibblan. Så varför inte, då kan man göra andra
saker under tiden, så får man skriva ner när man hör något som
är användbart, som det ska skrivas om i uppsatsen.
Vi ska läsa boken: "Jag ska egentligen inte jobba här".
 
Är det förresten någon som har läst den boken?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback