.:: Plugg, plugg, plugg ::.

 
Idag fick jag dra iväg till plugget i två timmar för att lyssna på en föreläsning om munvård som en tandsköterska och en tandhygienist höll i. Det var både intressant, spännande och givande måste jag säga.
 
Och strax måste jag ta tag i det sista som är kvar med skoluppgifterna som ska redovisas imorgon.
 
På hemvägen passade jag på att plocka ut müslin vid Ica Maxi som jag ska provsmaka och recensera, då jag blev utvald som testpilot, detta kommer jag att lägga upp lite senare. Jag hoppas att den är god. Jag fick dessutom reda på via mail när jag kom hem att jag har blivit utvald som testpilot igen, men denna gång för Leksands effektknäcke. Spännande, det ska bli gott att få smaka. Lite synd att jag inte såg detta lite tidigare, så att jag hade kunnat hämta ut detta samtidigt när jag var in på Ica och handlade på hemvägen. 
 
Tjing, tjing, så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback