.:: Paket! ::.

Wiiiiieeee mitt Bodystore paket!!!
 
Jag var ganska nyligen ner till affären och hämtade ut paketet
ifrån Bodystore, som jag har beställt tillsammans med mamma.
 
I öppnandets ögonblick...
 
Mina saker ur paketet.
 
Schampoot kostar en hel del, men det är billigare hos Bodystore än om jag skulle gå och handla det nere på stan i hälsokostaffären. Det kostar nästan 200 kronor styck där, men hos Bodystore 139 kronor. Så jag tjänar nästan 60 kronor per schampoo flaska.
 
Schampoot är drygt och räcker länge. Det är riktigt bra samt att jag behöver inte använda balsam, vilket är toppen. Med detta schampoo blir håret alldeles mjukt och skönt efteråt. I vanliga fall måste jag jämt använda balsam till andra schampoo märken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback