.:: Mörka onsda´ natt ::.

 
Börjar känna mig helt slutkörd. Orkade inte göra så mycket efter skoldagen. Så det blir att ta tag i plugg imorgon, när jag har hemstudier. Tänkte försöka få undan så mycket som möjligt, som det bara går, så att jag inte behöver plugga alltför mycket i helgen. Så jag får väl se hur det går som sagt.
 
Älsklingen kom förbi idag, som jag har saknat honom. Det var ett tag sen vi sågs nu... En vecka sedan blir det precis idag.
 
Sen passade jag faktiskt på att beställa en film på Discshop, som en liten present till mig själv, för att jag är så "duktig" med plugget. Dessutom hade jag ett presentkort på 100 kronor därifrån. Jag köpte nya Snövit, förhoppningsvis får jag den innan helgen.
 
Måste försöka gå och sova så att man kommer upp hyffsat tidigt för att sätta igång med pluggningen, för sen till kvällen tänkte jag försöka dra mig in till stan, det är nämligen tjejkväll nere i la´ stada. Få se om det är nåt att hänga i granen.
 
Innan jag säger natti natt till er allesammans,
avslutar jag inlägget med en youtube video.
 
En liten video på mitt favorit kärlekspar i Game Of Thrones.
Dessutom är låten riktigt bra...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback