.:: Grå, trist dag ::.

 
Idag är det verkligen grått och trist ute, fy... Men det blev trots allt en långpromenad tidigare idag ute i höstrusket tillsammans med Milou, min älskling och hans vovve. Milou brydde sig verkligen inte om vädret, utan han var lika glad ändå för att få vara ute och trampa runt.
 
Har däremot hunnit med och titta på ett avsnitt av "Supernatural". Jag gillar verkligen den serien.
 
Just nu sitter jag och försöker knåpa ihop arbetet som ska vara klart på tisdag, då jag ska redovisa det i skolan. Vi fick fria händer och skriva om en geriatrisk sjukdom, jag valde "lungfibros". Dessutom skulle vi hitta på ett fall om en äldre person som har råkat ut för den sjukdomen som vi valde.
 
Dessa veckor har verkligen gått fort framåt. På fredag är denna kurs slut, sedan börjar en ny kurs på måndag.
 
Jag har lite svårt att skriva just nu när lillskrutten ska ligga i mitt knä. Han följer efter mig så fort jag rör mig här hemma hos älsklingen. Det känns nästan som om att han är rädd för att jag ska lämna honom, för han beter sig inte så här när jag är hemma.
 
Jag bjuder på ett foto för allmän beskådning som jag tog på lillskrutten igår...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback