.:: Ett fint VIP-paket ::.

Idag damp ett fint VIP-paket ner i min brevlåda. Tusen tack!
 
Det var ifrån Tampons For Free och månadens samarbetspartner
Sanofi Pasteur MSD och HPV-vaccin.se
 
Utskicket innehöll:
Ett praktiskt USB-minne.
Ett snyggt anteckningsblock.
En tampongbox.
Extra broschyrer att ge bort.
 
USB-minnet får jag stor nytta utav bland annat i skolan. Dessutom antecknar jag mycket både på fritiden och även i skolan. Så detta kommer att ge mig stor glädje. Tusen tack!
 
Jag funderade bland annat på att lägga ut en broschyr i skolan, mamma funderade på att ta med en till jobbet och lägga på bordet där.
 
I och med denna kampanj, så kommer det att komma fler blogginlägg om HPV och övrig info ifrån mig i bloggen. Kanske eventuellt även lite tankar och funderingar ifrån min sida kring detta ämne. Det är värt att uppmärksamma som sagt. Även om jag inte riktigt vet än vart jag står kring detta. Jag har läst så mycket på internet, både positiva och negativa saker. Kanske denna kampanj kan få mig att bli mer upplyst, ge mig en ökad förståelse och minska min oro? Det återstår att se. Jag återkommer som sagt lite senare om detta ämne.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

superbra utskick!!

P.S Skulle vara SÅÅÅ gulligt om du vill hjälpa mig vinna en tävling! :D Allt jag behöver är ett klick på en bild i detta inlägg:
http://adaras.se/2012/october/vilken-ar-din-favorit.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback