.:: Ett fint VIP-kit ::.

 
I veckan fick jag detta fina och underbara VIP-utskick ifrån Tampons for free och månadens samarbetspartner Pronaxen. Detta är verkligen super under min röda period. Utskicket kom dessutom verkligen lägligt måste jag säga, en bra tajming.
 
Ett PMS survival kit!!
  • Ett praktiskt och vackert tampong etui, för tamponger och värktablett. En perfekt storlek för handväskan som knappt tar upp någon plats.
  • En snygg designad förpackning med 8 tamponger.
  • Ett snyggt och läckert läppglans från Idun Minerals, "Felicia".
  • Ett snyggt nagellack från Wet n wild, "Hush Hush".
  • En smarrig chokladbit ifrån Lindt.
  • Informations folder ifrån Idun Minerals och Pronaxen.
 
Månadens samarbetspartner Orion Pharma med värktabletten Pronaxen, är faktiskt bland den bästa värktabletten emot mensvärk, om ni frågar mig av egen erfarenhet, då jag kan lida av en riktigt svår värk. Det är inte alla gånger som t.ex. Ipren tar bort mensvärken, men Pronaxen har faktiskt alltid tagit bort mensvärken hittills. Dessutom håller smärtlindringen upp till 12 timmar. Så jag kan hålla med om att titeln på kampanjen verkligen stämmer:
 
"Pronaxen - när du har andra planer än mensvärk".
 
  • Dessutom får man köpa Pronaxen till ett rabatterat pris med 20% + fri frakt hos Familjeapoteket, det enda man behöver göra är att ange koden: pronax.
  • Samt får man delta i massor av tävlingar och nyheter på Pronaxens facebooksida, samt kan man få en Pronaxen survival kit gåva, om man är bland de 3.000 första som fyller i sina uppgifter. Skynda dig och passa på, det är först till kvarn som gäller, så vill du verkligen missa detta?
 
Vill du också ha gratis tamponger från "TamponsForFree" varje månad?
 
 
 
Ett riktigt fint kit va? Eller vad tycker ni?
 
Jag kan passa på att tillägga att Idun Minerals är faktiskt det bästa sminkmärket hittills. Ni må tro vad superglad jag blev när jag fick ett exklusivt Idun minerals lipgloss i detta fina kit, då Idun Minerals är sminkmärket som jag använder. Min hy är känslig och tål inte allt, vissa sminkmärken ger mig finnar och andra blämmor, men Idun Minerals är toppen åt min hy! Jag kommer nog få väldigt svårt att våga prova något annat, då Idun Minerals fungerar så bra och som dessutom ger ett snyggt sminkresultat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback