.:: Utvärdering av Leksands Effektknäcke ::.

 
Och så var det dags för mig att skriva en utvärdering av Leksands Effektknäcke, då jag har varit testpilot åt Smartson och Leksands knäckebröd.
 
Lite kort om produkten:
Leksands Effektknäcke bakas på naturliga ingredienser och rent vatten från egen källa. Effektknäcket finns i två olika varianter: Surdeg & Chia och Surdeg & Quinoa. Knäckebrödet Surdeg & Chia som jag hämtade ut har en härlig smak av råg, surdeg, chia och det är dessutom fulladdat med mineraler, vitaminer, fibrer och energi.

Mina kommentarer och åsikter om produkten:
Detta knäckebröd var lätt att hitta i butiken, det var inget som jag behövde springa runt i flera olika butiker för att försöka få tag i. Jag provsmakade knäckebrödet Surdeg & Chia. Detta bröd var väldigt lättuggat, riktigt smakrikt och gott. Brödet var försvinnande gott här hemma, det gick hem hos oss alla. Bör jag nämna att brödet snart är slut? (På bilden har jag skinkmjukost som pålägg). Jag kommer definitivt att köpa detta bröd igen, då detta nu har blivit ett utav mina favoritknäckebröd. Tack för att jag fick chansen att prova det.
 
Mitt betyg: 5 av 5
 
 
© Fotograf: Ann-Sofie ©
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback