.:: Usch ::.

 
Jag mår inge vidare för tillfället, har hänt en del nu i mitt "privata liv". Vilken "bra" start på denna vecka, *not*. Jag får se hur detta kommer att sluta som sagt. Förr eller senare lär det väl bli bra oavsett vad som än händer, misstänker jag. Vilket som det än blir, så finns det väl en mening med det som händer. Eller? Men jag känner mig rätt less just nu i alla fall. Imorgon tar jag tag i bloggandet igen. Jag har ju nämligen bland annat fått ett fint VIP-paket från Reddville som jag ska blogga om.
 
Imorgonbitti har jag två studiebesök som står på min lista. Det ska bli så spännande. Jag ska till krematoriet och hudkliniken. Så jag får se fram emot detta i alla fall. Efter detta så blir det hemstudier + att ta tag i voffsingens päls. Han behöver borstas ur och badas, detta kommer inte att bli populärt ifrån hans sida, i varje fall inte borstningen. Badningen har han inga som helst problem med vilket är tur. Så jag får väl se hur mycket jag får tampas med borstningen. Dessutom måste han klippas, får se om jag ska ta mamma till hjälp framöver eller hur jag ska lösa detta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas verkligen du mår bättre snart!
Jag vet hur det känns, jag får ju också mina "nere" perioder.
Vila & ta det lugnt!

Spännande (eller ja.. lät lite fel, lärorikt) med besök på krematoriet.

Kram.

Svar: Tack :) Vad snällt utav dig...
Lärorikt var det faktiskt minst sagt.

Kram
.:: Fia ::.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback