.:: Typiskt ::.

 
Det är ju bara såååå typiskt... nu när jag äntligen har tagit mig i kragen och blivit så motiverad för att träna, så då blir jag sjuk!! Jag blev dålig igår, snorig, svullen och ont i halsen + skallebank. Ååååh jag är så irriterad. Något bättre mår jag idag i alla fall. Men jag vågar inte träna, för då kommer jag bara att bli ännu sämre när jag redan är dålig. Jag gjorde det misstaget när jag var yngre, när jag tränade på gym. Jag var halvdålig och gick och tränade i alla fall vilket jag bittert fick ångra. Då blev jag riktigt sjuk istället så att jag blev sängliggandes. Efter det så gör jag inte om denna dumhet, då är det bättre att jag frisknar till först. Usch det är så att det kryper i kroppen nu.. åååh vad jag vill dansa Zumba.
 
Idag hade jag prov i Människan socialt och kulturellt, det känns som att det gick bra, så jag hoppas att det gjorde det. Jag svarade på allt i alla fall, både på G, VG och MVG nivån. Så jag får se vart jag hamnar i betyg någonstans.
 
På måndag börjar en ny kurs, då ska jag läsa Psykologi. Det tror jag ska bli ypperligt spännande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback