.:: Månadens fina VIP-paket ::.

 
Månadens fina VIP-paket är ifrån Tampons For Free och månadens samarbetspartner ACO.
 
Jag fick den nya produkten ACO Intimate Care Cleansing Mousse samt månadens snygga designade tampongbox.
 
ACO strävar ständigt efter att finna de bästa produkterna för underlivet. Denna mousse är lika mild som vatten och har en behaglig konsistens. Den är dessutom fri från konserveringsmedel och parfym.
 
 
Jag har hunnit prova denna mousse några gånger och tänkte därmed säga vad jag tycker om den samt ge mitt betyg:
 
"Produkten är enkel att använda och jag tycker att den är mild, behaglig, härlig och skön. Detta är ingen produkt som ger en klåda, samt så blir underlivets slemhinna varken torr eller irriterad. Vilket är mycket bra. Jag kommer definitivt att fortsätta att köpa den. Jag använde tidigare ACO:s intim olja, men denna produkt är minst lika bra.
 
Jag ger produkten toppbetyg: 5 stjärnor av 5 möjliga".
 
 
Jag tänkte även passa på att tipsa er om att ni just nu kan köpa ACO:s nya intim mousse för endast 35:- (ordinarie pris: 49:-) och dessutom fraktfritt hos internetapoteket apotea.se. I kassan uppger du kampanjkoden acointim för att få rabatten. Detta erbjudande gäller endast fram till: 2012-12-31.
 
Detta erbjudande tänkte jag passa på att utnyttja när produkten var så utomordentligt bra!
 
 Ett stort tack för det fina VIP-utskicket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback