VIP-paket!

I onsdags fick jag ett fint VIP-paket i brevlådan samt även det vanliga fina utskicket ifrån Tampons For Free. (Jag har haft fullt upp i skolan, så detta inlägg kommer upp nu istället).

Månadens kampanjpartner hos Tampons For Free är BIC, just nu lanserar de sin kampanj "Stay Chic". Vilket jag kan göra nu, fortsätta att "hålla mig elegant" med dessa fina produkter, samt att jag har en möjlighet att få prova produkterna.

VIP-paketet


Det fina VIP-paketet innehöll dessa superbra produkter. Tre BIC rakhyvlar Soleil Bella, BICs raklödder Soleil lady gel (Aloe Vera & Vitamin E), en förpackning tamponger samt en rabattkupong på 10 kr vid köp av rakhyvlar. Kanon generöst måste jag säga. Det ska bli intressant att få prova rakhyvlarna, jag har aldrig provat dessa rakhyvlar tidigare. Däremot raklöddret har jag köpt förut och den är bra kan jag påpeka redan nu. Jag återkommer med ett inlägg längre fram när jag har provat rakhyvlarna.


Det vanliga fina tampong utskicket


Månadens tampongutskick innehöll även en rakhyvel samt rabattkupong. Jag blev riktigt förvånad men superglad! Detta var riktigt generöst måste jag säga. Tusen tack!

Och som jag skrev tidigare så återkommer jag med en utvärdering om rakhyvlarna och rak gelen, vad jag tycker om dem.

Får jag fina saker hem i brevlådan, så det minsta jag kan göra då är att blogga om dessa fina utskick samt att skriva utvärdering om produkterna. För är de bra, så resulterar detta i att fler kan ta del utav utvärderingarna och köpa dem.

Vill ni också ta del av gratis tampongutskick, tävlingar, läsa blogg med mera? Skynda dig då in och registrera dig här hos Tampons For Free ---->
http://www.tamponsforfree.se/

Du har inte något att förlora på detta!

Du får gratis tamponger, håller dig uppdaterad om nya eller tidigare produkter som redan finns ute på marknaden, nyheter, får delta i tävlingar och får även läsa vad som händer kring Tampons For Free:s blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback