Trevlig dag!

Igår hade jag en riktigt trevlig dag. Jag fick umgås med min älskling. Under morgonen hämtade jag upp lillebrorsan i stan och skjutsade hem honom. På tillbakavägen hem till älsklingen, stannade vi till vid City Gross och utav en ren händelse gick jag förbi en rea ställning och fick tag i ett sällskapsspel som var nersänkt till endast 50:-.

Senare under dagen ringde min kusins älskling Marcus och undrade om vi alla fyra skulle hitta på något. Madde och Mackan kom hem till älsklingen runt sex tiden, det blev sällskapsspelande fram till kl 2 på natten. Tiden går fort när man har roligt som sagt och det vet vi alla! Om det hade gått och om jag hade fått bestämma så hade jag suttit och spelat lite längre. Vi spelade "Monopol" och sedan testade vi det nya spelet som jag köpte "The Game Of Life - Twists & Turns". Det verkade som att vi alla fyra blev frälsta i det nya spelet.

Idag när älsklingen kommer hem ifrån jobbet, ska jag tvinga honom att spela det igen. Fast jag tror att jag inte behöver tvinga honom, det kommer han nog självmant att gå med på.

Dessutom sitter jag och är lite pirrig och nervös i kroppen. Imorgon börjar min praktik som kommer att vara i hela tre veckor. Dessutom ska jag hinna skriva ett "slut" arbete (rapport) som ska vara klart när jag kommer tillbaks till skolan efter detta. Sedan blir det även en muntlig redovisning. När allt detta är gjort är den första kursen klar. Jag hoppas, hoppas, hoppas, att jag klarar den!!

 

Bildkälla: http://honungsbulle.blogg.se/images/2010/luck_117192372.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback