OMG... nostalgi!

Denna råkade jag av en slump youtuba mig fram till... Nostalgi!

1994-1995 var året, jisses vad jag spelade denna låt då.
Jag måste ha spelat sönder öronen på mina stackars föräldrar där hemma.

Ett tag ville jag skaffa dreads som Ya Kid K, jag ska nog kanske vara glad att min kära mor avstyrde mina planer då. Jag misstänker att jag hade förstört mitt hår totalt. För alltså kan ni tänka er mig i dreads? Ha ha, idag cirka 17 år senare kan jag absolut inte tänka mig det. Jag får i efterhand säga: "Tack mamma". Men för cirka 17 år sen var jag både sur och grinig när jag inte fick fixa dreads i skallen för morsan. Tänk vad en liten musikvideo kan göra, återskapa ett gammalt minne som jag totalt hade glömt bort...

Men i alla fall, jag tänkte passa på att bjuda på lite nostalgi idag.

Varsegoda gott folk! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback