Wiiiee jag ska bli testpilot för två produkter.

Kul! Jag ska bli testpilot för Valio OLO och Gevalia Millicano via Smartson Testpilot, det fick jag reda på idag. Det är inte så ofta det händer att jag blir testpilot, så detta ska bli kul.

Dessutom angående snabbkaffe så tycker jag att det är jättesvårt att hitta något som är riktigt gott, jag hittade ett tidigare ifrån Gevalia för ca 2 år sedan som var riktigt gott och som jag blev störtförtjust i. Men det försvann plötsligt och det gick inte att handla längre, varför vet jag inte? Tråkigt är det när man lyckas hitta något som är både bra och gott och som plötsligt inte längre finns tillgängligt att köpa i handeln.

Just nu brukar jag dricka Icas ekologiska snabbkaffe, det är rätt okej. Jag brukar inte köpa olika snabbkaffe och prova, just nu håller jag mig till ett och samma för att det är rätt skapligt. Jag har provat några som inte alls har varit goda, så därför blir det att jag håller mig till ett och samma snabbkaffe. Dock måste jag medge att jag har sneglat på Gevalia Millicano de två senaste gångerna som jag har varit på Ica Maxi, men det har inte blivit av att jag har köpt det för att prova. Mest för att jag är rädd för att jag ska bli besviken över att det inte är gott, när jag har byggt upp förväntningar.

Så vad passar då inte att jag blev testpilot för just Gevalia Millicano. Detta är toppen! Nu hoppas jag att det är riktigt gott. Visar det sig att det är det, så kommer jag att börja köpa det och hålla mig till det istället. Men det återstår att se, jag funderade på att skriva ut kupongen idag om jag hinner, i så fall åker jag iväg och hämtar ut det imorgon.

Nu ska det provas och betygsättas både i min blogg och på testpiloternas blogg.

Detta är great!

*Håll tummarna nu*



Bildkälla: Gevalia & Valio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback