Väntar med spänning

Det ska bli mycket intressant att få se vilket varumärke samt företag som kommer att pryda Tampons for frees tampongboxar denna månad, jag väntar med spänning. Tydligen ska det vara en produkt som håller huden frisk avslöjar tjejerna. Hur som helst tycker jag att det låter som en mycket bra produkt att introducera på tampongboxarna i alla fall. Spännande!

Jag har även läst att de håller på att jobba på en bättre kuvertlösning till sina utskick. Jag tycker att detta är en kanonidé. Det har hänt någon gång att posten har saboterat min tampongbox när jag har fått hem den, så den har inte varit speciellt vacker alla gånger. Som tur är har detta inte hänt varje gång. Detta ser jag också fram emot när dessa är klara framåt våren. Det ska bli spännande att få se designen.

Som vanligt tänker jag passa på att tillägga, anmäl er här ---> Tampons For Free

Ni kommer inte att ångra er!


Bildkälla: Tampons For Free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback