Utvärdering om Sebamed

Idag tänkte jag skriva en utvärdering om mina tre produkter som jag fick i mars månads VIP-paket ifrån Sebamed och Tampons For Free.

Paketet innehöll dessa tre Sebamed produkter:
Face & body wash.
Shower oil.
Hand & nail cream.

  • Face & body wash: denna produkt innehåller varken tvål eller parabener, mycket positivt. Produkten har en härlig grön färg och den löddrar lätt, vilket ger en tvålkänsla. Det är en mild och behaglig doft på produkten. Denna produkt var inte bra åt mitt ansikte, jag började få plitor i ansiktet när jag hade använt den några gånger, vilket är tråkigt. Men bara för att den inte passade min hy i ansiktet så betyder det inte att den är dålig för just dig. Men till restrerande kroppen fungerade denna produkt alldeles utmärkt för mig, något positivt kom fram ur det negativa. Den är mild och behaglig vilket ger en skön känsla när man kommer ut ifrån duschen. Dessutom är denna produkt dryg, så den räcker länge, även detta är mycket positivt.
  • Shower oil: Oljan känns skön och behaglig när jag smörjer in kroppen inne i duschen. Efter duschen får jag en underbar känsla och huden känns alldeles len och go´.
  • Hand & nail cream: Denna produkt blev jag helt såld i. Handkrämen togs upp direkt utav huden så mina händer blev inte det minsta "kletiga" utav krämen. Den gör händerna underbart lena utan att kännas det minsta "klibbigt" och krämen har en svag och behaglig doft. Detta är den bästa handkrämen som jag någonsin har provat hittills.
Jag kommer definitivt att fortsätta att köpa dessa produkter, då jag tyckte att de var bra. Jag blev speciellt förälskad i handkrämen, den var helt underbar. Jag har hittat en ny favorit! Jag måste passa på att tacka för att jag fick chansen att få dessa produkter i mitt VIP-paket, annars hade jag gått miste om dessa produkter. Sebamed är ett varumärke som jag totalt har missat. Förmodligen skulle jag bara ha gått förbi dessa produkter vid hyllan inne på apoteket om jag inte hade fått testa dessa först. (Jag har ibland en benägenhet att vara rädd för att köpa nya produkter. Ibland har det hänt att jag har köpt grisen i säcken och blivit riktigt besviken).

Så ett stort tack för att jag fick chansen att prova era underbara produkter, ni är guld värda!

 

Lite kort info om Sebamed: Alla Sebameds produkter har ett pH-värde på 5,5 som hjälper huden att bygga upp och stabilisera sin naturliga skyddsbarriär. Dessa tvålfria tvättprodukter innehåller milda tvättaktiva ämnen som rengör utan att tvätta bort hudens egna skydd.

 

För mer information om Sebamed och deras produkter, besök gärna deras hemsida.

 

Hemsidan hittas här: www.sebamed.se

 

Ett sista tips som jag har nämnt så många gånger tidigare: för att få gratis tamponger varje månad, besök Tampons For Frees hemsida och registrera dig. Inga dolda kostnader finns gömda någonstans, så de är verkligen gratis. Det enda som krävs utav dig är att du besvarar några enkla frågor (inne på ditt konto hos Tampons for free) om reklamen på tampongboxen varje månad för att fortsätta att få dem. Detta är för att hjälpa månadens kampanjpartner som har varit så snäll och gett dig ett paket gratis tamponger. Det är väl inte mer än rätt eller vad tycker du?

 

Hemsidan hittas här: www.tamponsforfree.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback