Smartphotos nya reklamfilm

Spana gärna in detta företag, Smartphoto (fd. Extra Film).

Smartphoto benämner sig som "din fotobutik på nätet".
Denna fotobutik hittas här -->
www.smartphoto.se

Hos Smartphoto kan du hitta det mesta du kan tänka dig inom fotoväg. Alltifrån framkallning utav bilder, fotoböcker, canvastavlor, hälsningskort, fotoalmanackor och en massa roliga och unika fotopresenter. Dessa fotopresenter är t.ex: muggar, kuddar, axelremsväskor, pussel, sparbössor, tallriksunderlägg, hakklappar m.m. Varför inte ge bort en unik, personlig och rolig fotopresent till någon?

Dessutom har dom fri frakt på alla vanliga foton samt smartgaranti och smartbonus. Hur bra är inte det? Smartgarantin innebär att man t.ex får göra en ny fotobok, canvastavla eller almanacka kostnadsfritt om man inte skulle bli nöjd med den man fick hem. Smartbonusen innebär att man får bonus på alla sina köp.

Är man dessutom ny kund så får man 50 kronor att handla för just nu när man använder koden new2010 i varukorgen.

Jag tycker att denna fotobutik är värd ett besök.
Spana gärna in reklamfilmen om detta företag.

 

 

Vad tyckte jag om filmen?
"Jag tycker att reklamfilmen känns stilren och snygg. Den hinner med att fånga upp hur snyggt det är att inreda sitt hem med personliga fotoprodukter som man kan visa upp för sina nära och kära (eller att ge bort till någon). Samtidigt tycker jag att det var snyggt att de hann fånga upp alla de fyra olika årstiderna på en så pass kort tid i reklamfilmen också, det var lite annorlunda jämfört med andra fotoreklamer. Dessutom lyckades de att hitta en passande och klatschig melodi till filmen".

Jag avslutar mitt inlägg med att man ska glädjas och bevara vackra stunder och minnen i livet. Låt dessa inte gå förbi, utan förvara dem på fotografier så att de finns kvar till nästa generation...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback