Månadens VIP paket!

Idag väntade en rolig överraskning i brevlådan.

Jag fick ett VIP paket ifrån Tampons For Free.

(Som jag skrev tidigare, så slarvade posten bort förra månadens VIP paket som jag skulle få).




VIP paketet bestod utav:
  • Hand och nagelkräm.
  • Ansikts- och kroppstvätt.
  • Duscholja.
  • Tampongbox.
Riktigt fina produkter tycker jag. Dessa produkter passar för känslig hy/hud, vilket passar mig ypperligt bra, då min hud är känslig. Detta ska bli mycket intressant att få prova på, jag hoppas att de är riktigt bra, för i så fall vet jag om jag vågar köpa dessa produkter i framtiden. Något som var intressant med ansikts- och kroppstvätten är att den är fri från tvål, den är fuktighetsbevarande och den skyddar huden från att torka ut. Dessutom ska den vara dryg.

Jag fick dessutom även månadens tampongbox idag ifrån Tampons For Free.



Som ni alla redan har räknat ut så är Tampons For Frees nya kampanjpartner för Mars månad sebamed. Det ska bli roligt att få läsa gästbloggen + allt annat intressant som kommer att ske som går att ta del av via Tampons For Frees blogg.

Passa på att registrera dig du också.
Klicka här för att ta dig vidare till registreringsformuläret.

Du kommer inte att ångra dig, jag lovar.


Tusen tack, Tampons For Free & sebamed (Orion Pharma)
för det fina VIP paketet och för månadens snygga tampongbox.

Detta förgyllde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback