Kvinnodag och födelsedag!

Idag är det den internationella kvinnodagen, vilket jag tycker är en viktig dag. Då denna dag uppmärksammar ojämställdhet och kvinnors situation över hela världen. (Något jag tycker borde uppmärksammas varje dag egentligen. Det finns de kvinnor som är mindre lyckligt lottade någon annanstans på detta jordklot än här hemma).

Dessutom är det
Tampons For Frees ett års dag idag, så ett stort grattis tänker jag önska till ett års jubileumet. Ni har gett bort över en miljon tamponger helt gratis till oss kvinnor här i Sverige. Idag på internationella kvinnodagen lanserar ni även gratis tamponger till våra kära systrar i Norge. Vilken idé!

Så är du norska som läser min blogg, så anmäl dig här för att få gratis tamponger ---> Klicka här!

Bor du däremot här hemma i Sverige så klickar du här istället för att få gratis tamponger hemskickade till dig ---> Jag vill registrera mig för gratis tamponger

Så åter igen, ett stort grattis till Diana och Sophia till er geniala idé samt för hur framgångsrikt Tampons For Free har blivit. Jag hoppas att ni kommer att få ett ännu framgångsrikare år i år än förra året... ;)

(Jag kommer ganska snart att blogga om vad jag tyckte om Sebamed produkterna som jag fick i mitt fina VIP-paket denna månad. Jag kan än så länge säga att jag tycker att dessa produkter bör uppmärksammas, mer angående detta bloggar jag om lite längre fram).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback