Jag har deltagit i sveriges största hemmabrunch

I helgen eller rättare sagt idag har jag deltagit i Sveriges största hemmabrunch som är anordnad av Fazer.

Detta event gick att anmäla sig till via Fazers facebook sida. De som ville vara med på detta fick en värdekupong hemskickad på ett paket Fruktkusar (Fazer) som man sedan får lösa in i en butik där dessa finns tillgängliga.

Av mig får detta bröd ett mycket högt betyg, det var riktigt, riktigt gott. Detta kommer jag definitivt att köpa framöver.

Men i alla fall, när man deltar i detta hemmabrunch event vill Fazer att man gärna delar med sig av ett foto på detta. Här kommer mitt foto på min hemmabrunch.

Min hemmabrunch bestod av naturell yoghurt smaksatt med vaniljsocker och hemmagjord blåbär och hallonsylt, toppad med havrefras. Följt utav ett kokt ägg, kiwi samt det supergoda fruktkuse brödet med ost och skivade cocktailtomater. Jag avslutade sedan detta med en kopp kaffe med mjölk tillsammans med en till skiva av det goda fruktkusebrödet med ost och cocktailtomater. Detta bröd gick även hem hos resten av familjen som åt sin hemmabrunch.

 

Ett STORT TACK till Fazer som gjorde detta möjligt, det var ett roligt event att få vara med i.

 

Jag avslutar mitt blogginlägg med en bild på det supergoda Fruktkusebrödet.

 

Bildkälla: http://www.fazer.se/Produkter_och_tjanster/Bageri/Produkter/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback