Fullt upp minst sagt.

Denna vecka har jag jobbat eftermiddag, det känns som om att jag inte har någon fritid när jobbar dessa pass. Nästa vecka ska jag få jobba förmiddag, det är bara att tacka och ta emot när jag blir erbjuden jobb, man vet aldrig när jag får jobba nästa gång. Dessutom har jag möte samt informationsträff nere på AF nästa vecka. Igår blev det en Ikea resa med älsklingen, svågern samt älsklingens polare. Vi skulle hämta sängstommen som vi har väntat i evigheter på. Men vår vanliga tur när vi väl var där, så fanns inte huvudgaveln istället *morr*. Så det blir snart en lång tripp till Ikea igen. Sedan blev det även en del andra köp, lampor och annat småplock.

Idag har jag varit nere och shoppat på stan med mami. Trevligt, trevligt. Jag gjorde av med en del pengar, det blev Jamie Olivers receptbok matrevolution för halva reapriset. Sedan köpte jag Iduns concealer samt "pensel", en del designerplagg hittade jag på rean en jacka, en "kavaj", en blus och två linnen. Det blev även köp av två linnen vid Ica Maxi, riktigt snygga. Hittade även lakan och lite annat småplock. Aj, aj säger mitt bankkonto kan man ju lugnt säga. Men jag har fått jobba lite nu så det har jag råd med denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback