Plugg, plugg, plugg...

Idag känner jag mig överöst med skoluppgifter. Jag har uppgifter att göra som ska in på onsdag, vi fick hemstudier imorgon. Men jag som har ett till ämne samtidigt som detta, går miste om en hel dags plugg när jag ska infinna mig i skolan på föreläsning en hel dag. Sedan har jag även prov på onsdag. Jag har suttit hela kvällen idag efter skolan och pluggat, jag har ännu jätte mycket kvar på detta. Jag hoppas att jag hinner få ihop allt imorgon.

Jag avslutade nyss mitt kvälls pluggande med ett aerobics combat pass i 30 minuter. Nu ska jag in i en dusch, sedan kommer jag att sova gott. Underbart!

Idag fick jag dessutom reda på att jag fick MVG på mitt första prov som jag hade i min andra kurs (som jag håller på med nu). Jag blev glatt överraskad. Så j*vla UNDERBART!!! Jag som var så rädd för att jag inte skulle klara av godkänt nivån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback