Vilken bra start på dagen och på den nya veckan, tack Tampons For Free!

Vilken bra start på dagen samt på den nya veckan. När jag går ut på nätet idag, så får jag reda på att jag har vunnit en vinst i Sensual balans tävlingen som jag medverkade i hos Tampons For Free. Sensual balans är en gelé för ökad sexuell njutning för kvinnan. Mer info hittas här om produkten ---> Sensual Balans. Den går även att köpa här via denna länk hos ---> apoteket.

Kan dagen börja bättre?
Svar: Nej. Alla deras tävlingar och vinster har varit superbra. Jag har lyckats vinna 2 gånger tidigare, värsta super vinsterna. Nu har jag återigen haft turen att kamma hem en till vinst i en tävling hos dem. Jag har nyss skickat ett mail och checkat av min adress, nu är det bara att vänta hem den både trevliga och spännande vinsten. Samt att även få hem månadens tampongbox där Sensual Balans pryder boxen denna gång, spännande.

Jag tycker att det är rena rama kanon idé av tjejerna Sophia och Diana som står bakom Tampons for free och att det är riktigt bra gjort av olika företag att sponsra oss kvinnor med gratis tamponger, tack vare deras reklamer. Detta får mig att få ännu ett gott öga åt vissa företag och produkter. Dessutom är det lite annorlundare tampongboxar än de "vanliga" ute i affären. Den snygga designen, utformningen på boxen och dessutom får man även något att läsa och man får ta del utav erbjudanden. Jag väntar med spänning på den nya tampongboxen som kommer denna månad och vad den har att ge...

För de underbara kvinnorna därute som ännu inte är medlem, anmäl er här: Ta mig vidare till Tampons For Free!

Ni kommer inte att ångra er, det kan jag lova er!

Bildkälla: Tampons For Free och apoteket.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback