Tusen tack för månadens snygga box, Tampons For Free.

Idag kom månadens tamponger ner i brevlådan ifrån Tampons For Free. Månadens sponsor är: Sensual Balans. Dessutom måste jag säga att ni tajmade in det galant, min mens kom nämligen idag.

Ni har återigen lyckats att göra en snygg design och layout på månadens tampongbox. Dessutom är reklamen relevant i detta sammanhang, vilket är toppen.

Jag säger bara: "Tusen tack, Tampons For Free och Sensual Balans". Dessutom att ni gör detta möjligt att skicka ut gratis tamponger till oss kvinnor. Vilken affärsidé.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen...
Vill du också ha gratis tamponger?
Klicka här och registrera dig!
Du kommer inte att ångra dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback